1.09.2013

Kenapa Saya Suka Menjadi Ahli Shaklee? Apa keistimewaan Shaklee? Bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee?

Kenapa saya suka menjadi ahli Shaklee?

1. Saya suka untuk menjadi ahli Shaklee kerana saya sendiri mengamalkan pengambilan supliment jenama terkemuka di dunia Shaklee untuk seisi keluarga.


  • menguruskan badan 
  • menambahkan susu ibu
  • kecergasan dan kecerdasan anak-anak
  • kesihatan seisi keluarga
  • kesihatan suami
  • pencuci pinggan mangkuk

2. Setiap kali anda membuat pembelian stok untuk diri sendiri, anda kan dapat rebet sebanyak 5% apabila UV anda mencecah 150 UV. Paling sikit pun 30 UV dah boleh dapat rebet. Sambil bersembang kosong dengan kawan-kawan tentang apa yang anda ambil untuk kesihatan, jika mereka memerlukan supliment tersebut, anda akan jualkan stok kepunyaan anda sendiri. Tak ada masalah...sebab anda gunakan Shaklee. Mereka lihat anda sihat dan ceria...mereka juga mahukannya. Jadi..apa salahnya anda kongsikan benda yang baik. Sebab itulah anda perlu jadi ahli Shaklee. Guna sendiri pun dapat rebet...kalau beli RM465.00...5% dah dapat balik dalam RM23.30. Sudahlah beli pun harga ahli...dapat lagi duit! Siapa tak nak kan? Farmasi mana boleh buat macam tu? Tak ada kan...jadi mulalah menjadi ahli Shaklee...sihat dapat..duit pun dapat!! Saya dah dapat rebet...anda...bila lagi?!

3. Bila semua supliment yang saya amalkan menjadikan kesihatan saya seperti anak dara, saya rasa saya perlu kongsikan semua ini kepada kawan-kawan saya...kepada anda juga? Anda belum jadi ahli Shaklee lagi kan? Beeeest....jika rajin nak buat pendapatan tambahan...lagi beeeest....masyuuuuk!!

Ini cek rebet saya kali pertama..hihi..beli untuk kawan-kawan pun dapat duit dari Shaklee..mashuuuuk!!
BULAN NOVEMBER 2012

Dapat lagiii...hihi..tak nak keee...nak lebih pun boleh tau..hihi..
BULAN DISEMBER 2012

Apa keistimewaan Shaklee ni?

1. Shaklee ni, produk yang memang terkenal di seluruh dunia. Jenama terkemuka yang macam jenama Bonia tu!!! Supliment terbaik diabad ini!! Saya suka sangat...macam suka pakai barang Bonia...lebih baik dari brand lain..tapi saya lebih rela beli supliment mahal dari pakai beg tangan mahal...kenapa...sebab supliment Shaklee kesannya perlahan dan berpanjangan serta berterusan...dengan amalan yang disiplin! Mesra alam lagi!

2. Dengan Shaklee, yang dah terkenal di serata Malaysia dan dunia...kadang-kadang...pelanggan cari kita. Itu yang best!! Zaman sekarang ni tak perlu ketuk-ketuk pintu..."Assalamualaikum..Encik, saya nak jual produk..bagi saya 5 minit untuk saya terangkan boleh?" itu zaman lapuk beb!! Sekarang, anda iklankan guna facebook saja..blog pun boleh..risalah pun boleh...beli barang sekarang guna online saja...sms boleh...whassApp pun boleh..email pun boleh...ATM berlambak...bila-bila masa boleh bank inkan duit dan kita order online dari branch...mereka akan bantu hantarkan ke kastemer! Mudah kan! Tak payah nak tinggalkan pekerjaan asal kita. Buat dari rumah pun ok...kalau lagi hebat...masuk tandas pun boleh bisnes beb! hahaha....hebat kan!

Bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee?

Senang saja...macam ni:

1. Bayar RM75.00 untuk keahlian dan kit member Shaklee. RM10.00 daripada amaun itu adalah kos penghantarag dari branch ke pintu rumah anda! Mudah kan! Tapi anda perlukan penaja...saya boleh je jadi penaja anda...sms saya 017-6912280 ye. Semua urusan pendaftaran saya akan uruskan...cuma perlu beri saya RM75.00 tu untuk saya proseskan..tak ada tambah harga ye..hehe



2. Boleh juga untuk dapatkan FREE MEMBER...caranya dengan setiap pembelian yang mencecah 200 UV...anda secara automatik akan menjadi ahli Shakelee..dah boleh berniaga terus!! Ingat, anda beli dengan harga ahli, anda dapat rebet lagi...anda jual harga retail..anda dapatlah untung runcit kan!! Ada 3 sumber keuntungan di situ...BELI DENGAN HARGA AHLI...DAPAT DUIT...JUAL, DAPAT UNTUNG RUNCIT!!!! HEBAT kan!!!


OK TERPIKAT?

SMS SAYA YE UNTUK SEBARANG PERTANYAAN: 017-6912280
PM DI FACEBOOK SAYA PUN BOLEH DI Rashidah Ahmad atau di Taswa Online Biz.
Klik je pada nama tu.

Hebat kan!!
Memang hebat....poket pun hebaaat setiap bulan!!

Rashidag Ahmad: Siti Nor Rashidah bt Ahmad
Shaklee ID: 906981


No comments:


Dalam hidup yang aman dan damai...

Mengapa perlu berlumba mencari harta dunia..bukankah semua itu sudah ditentukan Allah..jalanilah kehidupan dengan penuh kesyukuran..Alhamdulillah.