12.12.2012

SUMBER INSPIRASI SAYA...

Assalamualaikum... hari ni 12.12.12..hari Rabu jam 10.40 malam.

Saya merjalan-jalan di sekitar You Tube..mencari-cari mereka yang saya teringin dengar suara mereka. Selalunya saya baca tulisan mereka..teringin nak lihat mereka yang betul2 hidup..bergerak..bercakap..tapi terasa kecil pula diri ini..siapalah saya...

Saya teruskan mencari dan mencari...dulu saya pernah membaca blog salah seorang dari mereka hanya kerana ingin mencari info penyusuan...rupanya saya sudah menjadi cicit mereka..hihi..tak sangka. Kecil kan dunia ni...tapi saya sangat bersyukur..sekurang-kurangnya..saya berada dikalangan mereka yang sudah berjaya. Teringin menjadi macam mereka...in syaa Allah...satu hari nanti...


Kadang-kadang...baca fb mereka..bila komen dijawab oleh mereka...maaak..best! Kah kah kah...meroyan je rase akak dik nooon! Hihihi...

Boleh kata...hari-hari tengok gambar Master Cery ngan Master Iffah...something someware...haiiih...ingat nanti nak sambung belajar pakai duit sendiri lah... moga hajat hati ini Allah maqbulkan..sebab..hati saya milik Dia!

Motivasi untuk diri sendiri...
Ini gaji saya dengan Shaklee...pertama kali...sebulan sahaja...nanti nak gandakan kepada RM2000.00 pula..hihi..In syaa Allah...


Kenangan paling indah seumur hidup...tak pernah dapat pun sebelum ni...first time..kejayaan pertama dalam Shaklee ...dengan sebulan penyertaan ahli ...start selepas pantang..pertengahan bulan 9 2012...alhamdulillah.. satu hari nanti...saya akan dapat 4 angka pula...In syaa Allah!



Salam ukhwah;

Rashidah Ahmad,
ID: 906981

Dalam hidup yang aman dan damai...

Mengapa perlu berlumba mencari harta dunia..bukankah semua itu sudah ditentukan Allah..jalanilah kehidupan dengan penuh kesyukuran..Alhamdulillah.