9.06.2012

PANTANG RAYA!

Assalamualaikum....Selamat HAri RAya AiDil FiTri....2012...

19 Ogos 2012 Sabtu bersamaan 1 Syawal 1433

Seminggu lepas bersalin, raya pun menjelma! Dik noon...akak raya dalam pantang! Pantang dalam raya! Berpantang di rumah mertua selama 12 hari...suami akak yang masak..Alhamdulillah sihat...sebab tak mahu susahkan semua orang..semuaakak dapat urus sendiri...termasuk mandikan baby. Weeehaaa...

Tapi, kesian Sara..tu yang meniarap tu....rupanya masa ni dia nak demam cikenpok...ciaan Adik....eh..dah ade baby baru pun..masih panggil adik ker??? Arrggh...cemana ni! Sayang Sara...dia terlalu istimewa dalam hidup kami suami isteri dan juga pada anak-anak yang lain...Sara manja..kelakar..comel...kecik je orangnya...

                                      NUR HANNAN QAISARA BINTI KHAIRUL FAHMI

Adam pulak...memang suka sangat sebab ade kawan main bola! Hahaha...mama dah tunaikan hadiah hari lahir Adam yek! Adam lahir 9.8.2007.....Wafi lahir 15.8.2012...nanti kita boleh buat majlis sama-sama...beeesar besaaar...

                                                              Adam dan Sara
                                        KHAIRUL ADAM FATHI BIN KHAIRUL FAHMI

Adam ni susah nak ambil gambar dia..sebab dia akan buat muka yang ngarut-ngarut...ini jek yang ok..tengoklah dua beradik nih main bedak...memang rapat dua beradik ni..baguslah..ihihihi...

                                    NUR KHAIREIN NATASYA BINTI KHAIRUL FAHMI

Ohoo..inilah anak dara kesayangan kami...Tasya..sagat penyayang dan bertanggungjawab...tapiiii...susah nak suruh dia mandi!!! Arggh...cukup liat..mesti nak mandi air panas...emmm mama doa lah esok suami awak mampu nak sediakan semua keperluan awak..huhuhu...kuat bergaya dia ni...tapi juga..hati-hati...dia ahli teak wan do yang bijak tau!


                     Tasya semasa grading yang pertama..alhamdulillah lulus..tu yang bertudung ungu!

Ok...itu je...nanti kita cerita lagi eeeh! Daaaa!




                                 KHAIRUL AMAN WAFIY BIN KHAIRUL FAHMI - 23 HARI

                                           SAYANG ANAK-ANAK MAMA! MMMUAH!!!!
Post a Comment

Dalam hidup yang aman dan damai...

Mengapa perlu berlumba mencari harta dunia..bukankah semua itu sudah ditentukan Allah..jalanilah kehidupan dengan penuh kesyukuran..Alhamdulillah.